בחירת ארון לבית חדש, איך עושים את זה נכון? מדריך

חדר שינה, ארון, מיטה

איזה כיף זה לרהט את הבית החדש שלכם. אחרי שנים של מגורים בשכירות בבתים בהם מידת ההשפעה שלכם הייתה מועטת, סוף סוף בית משלכם. אחד מפריטי הריהוט שבית לא יהיה שלם בלעדיו הוא ארונות.

החשיבות של בחירת ארון

את הספות כבר בחרתם, וגם המטבח כבר סגור, אבל מה לגבי הארונות? ארונות הם פריט מרכזי הנמצא בשימוש רציף ויומיומי. ארון הבגדים למשל, נפתח ונסגר בכל יום מספר פעמים. בנוסף, ארון הוא פריט גדול ובעל נוכחות, ובחירה של ארון נכון ומתאים עשויה השפיע רבות על עיצוב הבית.

מלתחה, בגדים, חדר ארונות
סידור בגדים בסגנון ערום עם ארונות ללא דלתות

איך בוחרים ארונות הזזה?

שני הגורמים המרכזיים בבחירת ריהוט לבית חדש הם הפונקציונליות של הרהיט והעיצוב שלו. בבחירת ספות או מיטות יש אלמנטים נוספים כמו נוחות ועוד, אך בבחירת ארון הפונקציונליות ללא ספק נמצאת בראש. בעבר ארונות היו בעיקר בעלי דלתות הנפתחות כלפי חוץ. כאשר הדלתות פתוחות הארון תופס מקום רב בחלל החדר, זאת בנוסף למקום שהוא תופס גם כך.

פונקציונליות

בשנים האחרונות התפתח טרנד ארונות ההזזה, שכולל ארונות פונקציונליים הרבה יותר. ארון בעל דלתות הזזה לא נפתח אל תוך החדר וכך הוא חוסך מקום בחלל. זה קריטי בבתים קטנים יחסית, אך יעשה הבדל גם בבתים גדולים יותר. בבית גדול בדרך כלל בוחרים ארונות גדולים, ודלת הזזה מאפשרת לארון לתפוס פחות מקום. ארונות אלו נכנסו גם לשוק מוצרי החשמל מאז הארון הראשון עם הדלתות החשמליות.

עיצוב הוא אולי הפרמטר החשוב ביותר

בגדים, חולצות, טי שירט

הפרמטר החשוב השני בבחירת ארונות הוא העיצוב. אנשים נוטים להשקיע מחשבה רבה בעיצוב הסלון והמטבח ובבחירת צבע לקירות הבית, אך לעתים הם מזניחים את עיצוב הארון. ארונות הזזה מאפשרים לבחור עיצובים מיוחדים ומעניינים שיעניקו נופך מיוחד לחדר.

כמובן שתוכלו לבחור גם בעיצוב סטנדרטי וסולידי שלא ימשוך יתר תשומת לב. ארון הוא פריט גדול ובולט, והשאלה האם לבחור בעיצוב מיוחד או סטנדרטי תלויה מאוד בחפצים האחרים שיש סביבו. לפני שתבחרו ארונות הזזה לבית החדש התייעצו עם מעצב הפנים שלכם כדי לבחור את הארון היפה והפונקציונלי ביותר שיתאים לשאר האביזרים המצויים סביבו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top