צריכים מוצרי חשמל חדשים? יש לנו 3 טיפים חשובים בשבילכם

טלוויזיות, חנות חשמל, אלקטרוניקה

ברגע שצריך לקנות מוצרי חשמל חדשים אנשים בדרך כלל נכנסים לאיזו שהיא קרוסלה מחשבתית ולא יודעים מה לעשות ואיפה לקנות. הנה כמה טיפים שיעשו לכם סדר

מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, חנות

בישראלי המצוי תמיד נמצא בתחושה ש"דופקים אותו" ומנסים למכור לו מוצר לא מוצלח במחיר יקר מדיי ואז הוא מרגיש מריר וכועס שגם הוציא כסף על משהו שהיה צריך וגם בסוף הוא נדרש לקנות אותו פעמיים. על מנת להימנע מעוגמת הנפש הזו, ליקטנו שלושה טיפים מנצחים אשר יסייעו לכם לבחור את מוצרי חשמל הבאים שלכם בקלות ובביטחון:

שלב ראשון: סקר שוק

כמו שלא בוחרים מנה בתפריט מבלי להסתכל על המנות האחרות ולראות מה המחירים ומה מציעים, כך גם כאשר רוצים לקנות מוצרי חשמל לבית. דבר ראשון בודקים כל מוצר ומוצר במספר חנויות ורואים מה טווח המחירים שמוכרים אותו. כאשר יש לנו טווח מחירים אנחנו יותר חכמים בכל הקשור לבחירה עצמה של המוצר. יש לנו יותר מידע וידע ואנחנו יכולים לבצע את הבחירה ממקום שקול יותר. לפני שאתם נגשים לחנות הראשונה שאתם רואים למוצרי אלקטרוניקה על מנת לקנות את מוצר החשמל הבא שלכם, תעשו קצת שיעורי בית. זה רק לטובתכם.

שלב שני: האותיות הקטנות

סקר שוק נותן לנו תשובות לשאלות הגדולות כמו מחיר, מקום החנות, מותג המוצר וכ'ו. האותיות הקטנות זה השלב שבו אנחנו נדרשים לבדוק מה באמת כל חנות 

מוצרי חשמל, טלויזיה, טלוויזיה חכמה, חנות

מציעה לנו עבור אותו מוצר חשמל שאנו מעוניינים בו. לעיתים המחיר עלול לסנוור ואז נפספס דברים מהותיים כמו משך האחריות, מועד האספקה (ככל ומדובר במוצר גדול) וכמובן שאלת העלות של התיקונים, ככל ויהיו. אומנם כולנו חוטאים  ברצון להתחדש מהר ולקנות מהר אבל כדאי להשקיע עוד חמש דקות בקריאת האותיות הקטנות לפני שמחליטים לקנות.

שלב שלישי: שלם וטוב לו

תמיד יגיע המבצע החם יותר, המוצר המשוכלל יותר והזול יותר. אי אפשר לדחות ולחכות עד שמשהו יותר טוב יגיע. כן, צריך לעשות עבודת הכנה של סקר שוק וקריאת האותיות הקטנות אבל בסופו של דבר אנחנו נדרשים לבצע את ההחלטה בנוגע לאלו מוצרי חשמל אנחנו רוצים לקנות ולהיות שלמים איתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top