כיצד לרכוש נכון ריהוט לבית חדש?

רהיטים

אין ספק כי מעבר דירה הוא תמיד עניין מרגש, הטומן בחובו התרגשות רבה והתחלה חדשה. אחד הדברים הכיפיים במיוחד במעבר דירה (כי בוא נודה באמת, אריזת ופריקת החפצים היא לא בדיוק פעולה נעימה), הוא כמובן רכישת חפצי הריהוט החדשים לבית.

פעולת רכישת ריהוט לבית יכולה להיות פעולה מסורבלת ומתוסבכת, אך מצד שני יכולה להיות מרגשת ומהנה במיוחד. הכל תלוי בכם, וכיצד תחליטו לגשת למלאכה.

מספר דגשים שמומלץ לשים לב אליהם תרם קניית ריהוט:

ראשית, חשוב לדעת את גודל הדירה או הבית החדשים שאתם עומדים לעבור עליהם. מה גודל הסלון ואיזה מערכות ישיבה יתאימו לו (האם שתי ספות? כורסא? אולי ספת ר?), מה כמות הרהיטים שיוכלו להכנס אל חלל הבית, ובכלל – לחשוב אילו רהיטים הם חובה מבחינתם שיהיו כלולים בבית החדש.

שנית, חשבו על אילו רהיטים את מעוניינים לרכוש, וכתבו אותם ברשימה מסודרת. כך תדעו בדיוק מה אתם צריכים. הרהיטים הבסיסיים שכל בית חדש זקוק לו הם לרוב מערכות ישיבה, שולחן לסלון, שולחן אוכל, שידת טלוויזיה, מיטה, ועוד ארון או שידה קטנה לנוי.

שלישית, סדר עדיפויות. כמו כמעט כל דבר בחיים, גם במקרה הזה של רכישת רהיטים חדשים, יש צורך בסדר עדיפויות. כך למשל, מערכות ישיבה מומלץ לרכוש בהתחלה, על מנת שיהוו את הקו העיצובי לשאר חלקי הבית. הסלון ומערכות הישיבה מהווים כלב ליבו של הבית ואת מרכזו, ועל כן עליהם להיות דומיננטיים בפני עצמם ולא להיות מותאמים לשאר הרהיטים. אלא להפך.

ריהוט בד
בחירה נכונה של ריהוט תעזור לעיצוב מדוייק

רביעית, צאו לדרך! אמנם רובנו אוהבים לדמיין כיצד הבית החדש שלנו ייראה מבחינה עיצובית, אך כמו שאנו יודעים, לעיתים מחשבות לחוד ומציאות לחוד. שכן, לא בטוח שנמצא את מאוות נפשנו בדיוק כמו שרצינו. לשם כך, נסו לחפש את הרהיטים הדומים ביותר למה שרציתם, אך חשוב שתשארו עם ראש פתוח. חנויות רהיטים תוכלו למצוא בשלל רחבי הארץ, מה שיכול להיות מעט מבלבל מפאת המגוון הרחב. לכן, מומלץ להתייעץ עם מכרים שרכשו לאחרונה רהיטים על מנת שימליצו לכם על חנויות ומקומות שווים ומיוחדים.

חמישית, השוו מחירים. כמובן אל תלכו לרכוש בחנות הראשונה שאתם רואים. מערכות ישיבה וסלונים למשל, הם רהיטים שלרוב עולים הרבה כסף, ועל כן מומלץ לבדוק בכמה מקומות את המחירים פחות או יותר, על מנת לראות שאתם לא חורגים מהתקציב שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top