הטרנדים המובילים לעיצוב הסלון בחורף הקרוב

ריהוט לבית

מהם הגוונים שהולכים להשתלט על חללי האירוח בחורף 2022, וכיצד ליישם את כל המגמות המובילות גם בסלון שלכם? התלבשנו היטב ויצאנו לבדוק

עיצוב סלון
החורף הקרוב מביא איתו טרנדים מהממים לעיצוב הסלון.

כשהטמפרטורות צונחות, שעות האור מתקצרות והסוודרים יוצאים מארונות הבגדים, רובנו מבלים בבית יותר מהרגיל. מדובר בעונה שגורמת לנו לרצות לרענן את עיצוב הבית, כדי להתאים אותו אל מזג האוויר אבל גם ליצור בו עניין מחודש. אז אם אתם רוצים לקנות אקססוריז משלים או מערכת ישיבה חדשה – תוכלו להיעזר בטרנדים הבאים כדי לקבל השראה.

  1. פסים

מוטיב הפסים מוביל תמיד לתגובות מעורבות, כאשר חלק מהאנשים מאוהבים בו ואחרים מעדיפים להימנע ממנו. אם אתם שייכים לסוג הראשון, תשמחו לגלות שהחורף שלפנינו הוא בסימן פסים. אלה יכולים להיות פסים עבים או דקים, בצבע אחד, שניים או יותר. מי שנועז ומוכן להתחייב, יכול לעטר קיר אחד בטפט מפוספס. אפשרות נוספת היא להוסיף כריות עם פסים צבעוניים שיכולות לשדרג סלונים פינתיים או כורסאות.

  1. מתן מקום מרכזי לחומרי הגלם

אבן, מתכת, זכוכית ועץ זוכים לתשומת לב רבה בחודשים הקרובים, כחלק מהמגמה של מינימליזם וחזרה לטבע. מערכת ישיבה בעלת רגליים מתכתיות או ידיות עץ חדשות לארונות הם דרך מצוינת להתחבר לטרנד בלי ליצור שינוי גדול מדי בחדר. 

  1. בדים רכים 

בדים רכים הם דרך מצוינת להפוך את הסלון לחלל נעים ומנחם שכיף להיות בו. סלונים פינתיים עם כריות בד, שמיכות צמר גדולות לאורחים או וילונות שעוזרים למסגר את החלונות הם רק כמה מהרעיונות שכדאי ליישם בהתאם להעדפתכם.  

  1. גווני יער

ירוק כהה נחשב לגוון מוביל עוד בשנה שעברה, ואנחנו שמחים לציין שהוא נשאר איתנו גם הפעם. תוכלו לשלב אותו לא רק  על גבי הריהוט אלא גם לרכוש אהילים ירוקים, נרות ירוקים ומסגרות ירוקות לתמונות. 

  1. מוצרים בעבודות יד

כשהגשם דופק בחלון והרוחות מנשבות, עיצוב הפנים הכפרי נכנס אל התמונה. מטבחים כפריים הם הבחירה המובילה של מעצבי פנים רבים מזה שנים, ובחורף הקרוב תוכלו ליישם את הטרנד גם בסלון.  

אחד מאתרי הסלונים המוביל בישראל איטלסופה, מציג מגוון רחב של סלונים פינתיים המתאימים בול לטרנדים העכשווים.
לקטגוריות הסלונים של אתר איטלסופה, היכנסו ל: https://www.italsofa.co.il/מערכות-ישיבה/מערכת-ישיבה-פינתית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top