ארון הזזה – מזמן לא רק ארון

ריהוט לבית

לבגדים, לצעצועים ולכל שאר הדברים. כל בית זקוק לארונות, ואם כבר ארון, אז למה שלא תבחרו ארון הזזה?

אם נסתכל על הארון הממוצע נשים לב כמעט מיד לממצא בולט מאוד – מדובר ברהיט גדול שתופס המון מקום. אם תבחרו בארון קטן וקומפקטי, לא יהיה לכם די מקום לאחסון. מצד שני, הארון, יחד עם הדלתות הכבדות שלו עלול לגרום לחסימה של החלל. אנחנו רוצים להציע לכם פתרון שיאפשר לכם לבחור ארון גדול שבכל זאת לא יחסום את כל החלל  – ארון ההזזה. לארונות הזזה יש המון יתרונות שארון רגיל פשוט לא יכול לתת, מה שעושה אותם למועדפים על ידי אנשים רבים שמעצבים את בתיהם החדשים. גם מעצבות פנים רבות ממליצות על ארונות הזזה בגלל כל היתרונות שלהם.

ארון בגדים
נקי ואסטטי

סוף לרעשי הטריקה הכואבים

רעש הוא מטרד לא נעים בכלל שיכול לגרום לכאב ראש או לסתם תחושת בהלה. ארונות עם דלתות פתיחה רגילות עלולים להקים רעש רב, בעיקר אם יש לכם ילדים שלא מקפידים על סגירה איטית של הארון. אבל למה תמיד להאשים את הילדים, גם אנחנו המבוגרים לא תמיד מצליחים להקפיד על סגירה עדינה של הארון.

ארונות הזזה מהווים פתרון מושלם, ומבטיחים לכם טריקה שקטה אותה אתם כלל לא תשמעו. הארון יסגר בחרישיות, ואתם תוכלו להמשיך במה שאתם עושים בלי לסבול מרעשים מבהילים של טריקת ארונות.

 

שילוב אלמנטים נוספים בארון

ארון הזזה הוא מזמן לא רק ארון, את זה אמרנו כבר בהתחלה, אבל אתם לא ממש הבנתם למה. כעת הגיע הזמן לפרוע את החוב שלנו, ולהסביר לכם מדוע הם כה מיוחדים ויש להכניסם לרשימת הקניות לבית. ארונות הזזה מאפשרים לשלב בהם אלמנטים מיוחדים שהופכים אותם לפריט עיצובי ולכלי שימושי. ארון הזזה משולב זכוכית יצור אווירה אחרת במרחב, ויספק תוספת נהדרת לחדר. אפשרות נוספת היא ארון משולב מראה, שהופך את דלת הארון לשימושית יותר, מצד אחד דלת הזזה, מצד שני מראה.

אבל גולת הכותרת היא הטלוויזיה. מכירים את זה שאין לכם מקום נורמלי לשים את הטלוויזיה בחדר? מול המיטה ישנו ארון בגדים גדול, ואתם לא רוצים לשים את הטלוויזיה על הקיר הצידי כיוון שאז היא לא תהיה מולכם. ארון הזזה משולב טלוויזיה הוא פתרון מושלם שיאפשר לכם להניח את הטלוויזיה בדיוק במקום הנוח ביותר.

ארון הזזה עם טלוויזיה יחסוך לכם את הצורך בשידת טלוויזיה, ויאפשר להניח את הממיר ושאר האמצעים האחרים שדרושים לטלוויזיה בתוך הארון. מדובר בפתרון פונקציונלי מושלם שיעשה את הארון שלכם למשהו מיוחד.

 

הארון מוצף באור

ארון עם פתיחה רגילה עלול לגרום לבעיה מעט מעצבנת- אפילה בתוך הארון. הדלתות נפתחות לשני הצדדים, אך זוית הפתיחה המוגבלת שלהן מונעת מהאור להיכנס לארון. בארונות הזזה החסימה של האור מתבטלת, כך שניתן למקם את ארון הבגדים גם במקום בו התאורה עמומה יותר. רמת התאורה בתוך הארון משמעותית, כיוון שבסופו של דבר אתם רוצים לבחור בגדים, ולא לעשות את זה בחושך.

ארון מעץ

רמת בטיחות גבוהה יותר בחדר הילדים

אחד המקומות בהם צריך לשים ארון הוא חדר הילדים. הארון משמש לצעצועים של הילדים ולבגדים שלהם ומשתמשים בו ההורים וגם הילדים. כאן נכנס גורם חשוב – הבטיחות. כאשר אדם מבוגר מתעסק בארון הוא יהיה בסדר, אולם אם חלה תקלה והדלת נופלת על הילד זה עלול להיות חמור.

ארון שדלתו נשענת על צירים ונפתחת אל תוך החדר עלול להוות מפגע בטיחותי, כיוון שעם הזמן הצירים נחלשים והדלת עלולה ליפול. ילדים נוטים לשחק עם פריטי הריהוט שבחדרם, והצירים עלולים להינתק במהירות רבה יותר משחושבים. דלת הזזה לא כוללת צירים כאלה, אלא נעה על גבי מסילה שמאפשרת תנועה בטיחותית ומונעת נפילה של הדלת על הילד.

 

עיצוב ואסתטיות

כמו שאמרנו בהתחלה, ארון הזזה הוא כבר מזמן לא רק ארון – הוא פריט עיצובי לכל דבר. הוא יכול להוסיף לעיצוב של כל חלל, חדר שינה, חדר ילדים, סלון, מסדרון או כל מקום אחר בבית. השימוש בארון הזזה כדי להוסיף לעיצוב יתבסס על מיקום נכון של הארון ועל שימוש בחומרים מתאימים כדי לייצר אותו.

כדי להצליח לגרום לארון להיות פריט עיצובי של ממש כדאי להיעזר במעצבת פנים. מעצבת פנים תדע כיצד לגייס את האפשרויות שמציע ארון הזזה לטובת האלמנטים הקיימים בחלל. בצורה הזו תוכלו ליצור חלל אסתטי ומעוצב במיוחד.

 

איפה כדאי לרכוש ארון הזזה?

כאשר אתם חושבים על רכישת ארון הזזה שימו לב קודם כל לאיכות החומרים והבניה. זה מפתה לקנות ארונות מחברות זולות, אולם אם לא תקפידו על האיכות תמצאו את עצמכם עם ארון הזזה שפשוט לא זז. דלת הזזה בעלת מנגנון פשוט לא תתפקד היטב ותגרום לכם לתסכול רב בכל פתיחה וסגירה של הארון. קנו מחברה מקצועית שמספקת ארונות הזזה באיכות מצוינת, אתם לא תצטערו על כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top