אלה המותגים של קבוצת אלקטרה סחר – כי לאחריות יש משמעות

מותגי אלקטרה

מותגים חזקים עם גב חזק: הבחירה הקלה ביותר

כשניגשים היום לרכוש מותג חשמל, לכל צורך שהוא, עומדים בפני שפע שלא היה כמותו אף פעם של מותגים, ידועים ופחות ידועים, שניתן לרכוש במחיר זול מכל רחבי העולם. כפי שמראים מחקרים, שפע עלול לבלבל מאוד לקוחות, ולגרום להם אפילו לשיתוק ולדחיית הרכישה. ניסויים שנערכו בגלידריות, למשל, הראו שככל שמבחר הטעמים גדול, כך יתקשו יותר הלקוחות להחליט, עד כדי כך שלעתים יעדיף שלא לבחור כלל. במלים אחרות, עם השפע באות גם בעיות. מותגי חשמל הם אחד המוצרים הקרובים אלינו ביותר, פיזית ונפשית. במקומות מסוימים בעולם, כמו ביפן למשל, מחליפים מותגי החשמל את חיות הבית, ולעתים מזומנות רוכשות להן משפחות רובוט קטן, במקום להחזיק חתול. בארץ המצב עוד לא הגיע לידי כך, אך כאשר מתלבטים בין סוגים שונים של מקררים, למשל, קל ליפול לתוך מאורת ארנב ולא להצליח לקבל שום החלטה. הדרך החוצה מן המלכודת הזו היא ללכת מראש על חנות או רשת, שתציע לכם מבחר גדול אך לא גדול מדיי של מותגים מעולים, ושתעמוד באופן מלא מאחורי כל מותג ומותג, מבחינת השירות והאחריות.

פיליפס

בטוח כמו לקנות מרצדס

אבל הנה שוב בעיה – גם כאשר ניגשים לבחור רשת כזו, האפשרויות רבות. בישראל אוהבים מאוד מותגי חשמל, ובכל כמה שנים נפתחת רשת חדשה, שממתגת את עצמה בתור "הדבר הבא". למרבה המזל, יש עדיין כלים שבהם ניתן לבחון מהי רשת אטרקטיבית באמת, ומהי רשת שרק מציגה חזות של ניסיון, אחריות, שירות והצלחה. כאשר מדובר במותגי חשמל, לא צריך אפילו לעבוד קשה כדי להגיע למסקנה. קבוצת אלקטרה סחר, עם האתר מביאה ללקוח הישראלי את השילוב המנצח של מותגים מעולים עם אחריות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בין המותגים ניתן למצוא את מותג העל "פיליפס", את המותגים הידועים בכל העולם של "היטאצ'י", "ווירלפול", "דפני", ו-"ליבהר", ואת המותג הישראלי החזק – "אלקטרה", כמובן. אין כמעט צורך להציג אף אחד מן השמות הללו, לכל מי שהפעיל מוצר חשמלי בחצי המאה האחרונה. אלו הם השמות הבטוחים והנוצצים ביותר בכל מה שקשור למוצרי חשמל, למטבח, לסלון או לכל חדר אחר. במובן זה מדובר בהימור בטוח. איך אפשר ליפול כאשר רוכשים מוצר של "פיליפס" באלקטרה סחר? זה בטוח כמו לקנות מרצדס מסוכנות הרכב הכי ותיקה בגרמניה.

מותגי אלטרה
מותגי אלקטרה חסר

חיים טובים לצד מותג קטן אחד

אחד המותגים המעניינים ביותר שניתן למצוא באלקטרה סחר, הוא המותג "מייסטר". כל מי שנהנית או נהנה מהכנה של מזון קליל במטבח, מכירה בוודאי את "מייסטר", עם קו הטוסטרים, מעבדי המזון והטוסטר-גריל שלהם (שידוע גם בכינוי "טוסטר משולשים"). אלו הם מוצרים שלא נועדו בהכרח לשפים גדולים ולמי שצופה באופן בלתי מבוקר בתכניות בישול טלוויזיונית, אלא דווקא למי שאוהבת את ארוחת הבוקר שלה טעימה ומיוחדת, אבל בלי הצורך להשקיע בה מאמץ מיוחד. במובן מסוים, זהו מותג לרומנטיקנים – מי שמאמינים עדיין שכל מה שאדם זקוק לו זה קפה משובח וטוסט עם חמאה. טוסטרים ומיקרוגלים הם לא מוצרים שהופכים מותג לשם-דבר, לא תנהלו על "מייסטר" שיחות נלהבות בארוחות ערב, ולא תראו עליו פרסומות נוצצות בטלוויזיה. ועדיין, בלי מוצרי החשמל הללו, שניתן לקרוא להם "מוצרי יסוד", חיינו במטבח אינם חיים. אז קחו כמה דקות, שימו לכם טוסט בטוסטר, חממו איזו פרוסת עוגה במיקרוגל, ושוטטו לכם באתר של אלקטרה סחר, לבחור לעצמכם את מותג החשמל הבא.

את הוראות ההפעלה לכלל המותגים של החבה ניתן למצוא באתר אלקטרה סחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top