בסיסי שיהיה לכם נוח – כך תבחרו בסיס מיטה איכותי

מיטה, מזרן, חדר שינה

מזרן, כריות, שמיכה, חשבתם על הכול. אבל מה לגבי בסיס מיטה? רגע לפני שמקבלים החלטה, יצאנו לבדוק לאילו פרמטרים חשוב לשים לב ולמה זה כל כך משמעותי

בסיס מיטה כחול
בסיס מיטה מוסיף המון סטייל אל חדר השינה ולכן כדאי לבחור באחד מעוצב.

מתי לאחרונה חשבתם על הבסיס שעליו אתם ישנים מדי לילה? בסיס מיטה הוא אחד מאותם פריטי חובה ביתיים ששמים אליהם לב רק כשהם לא בדיוק מתאימים. במילים אחרות, כשהם מתחילים לחרוק באמצע הלילה, לא מכילים את המזרן וגורמים לנו להתעורר בבוקר עם כאבי גב. למרבה הצער, רבים נוטים להמעיט בחשיבות של בסיס מיטה, ולכן יוצאים לרכוש בסיס בלי להקדיש לכך מחשבה נוספת. אם אתם עוברים דירה או זקוקים למזרן גדול יותר, כנראה שקניית בסיס מיטה חדש נמצאת ברשימה שלכם. איך עושים את זה נכון, בלי לחרוג מהתקציב? בעזרת הטיפים הבאים, כמובן:

  •  התאימו את המידה – קיימים גדלים רבים של מזרנים בחנויות המתמחות, ובהתאמה לכך גם בסיסי מיטות שונים. אם כבר יש לכם מזרן או שאתם יודעים בדיוק מה הגודל שאתם צפויים לרכוש, ודאו שאתם מתאימים לו את הבסיס הנכון. ההתאמה המדויקת תסייע לשמור על המזרן שלכם ותמנע אי נוחות במהלך הלילה. התייחסו לא רק לאורך ולרוחב, אלא גם לגובה הרגליים ולגובה הכללי. 
  • רכשו יחד – אם אתם זקוקים גם לבסיס וגם למזרן, בדקו את האפשרות לרכוש אותם אצל אותו ספק. הרכישה המשותפת תאפשר לכם למצוא "זוג" שמתאים זה לזה מכל הבחינות, ולעתים גם ליהנות ממחיר משתלם יותר.
  • חשבו על העיצוב – בסיס מיטה יכול לעבור אתכם בין מספר דירות, ולכן ההמלצה שלנו היא לבחור בעיצוב סולידי למראה נקי וקלאסי. כך תוכלו לוודא שאתם מבצעים בחירה שתשתלב היטב בכל חדר שינה, ולא תמצאו את עצמכם מחליפים בסיס רק מטעמי אסתטיקה. 
  • הרכבה – אם הרכישה אינה כוללת שירותי הרכבה, ודאו שבסיס המיטה מגיע כיחידה אחת ושחיבור הרגליים הוא פשוט ונוח. 
  • קנו במקוון – רכישה בחנות אונליין, יכולה לא רק לחסוך זמן אלא גם לסייע במציאת דילים משתלמים יותר. נצלו את האפשרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top