איך לבחור מזרון בצורה נכונה?

אתם מכירים את ההמלצות, הקווים המנחים והעצות הנוגעות לעולם של מזרונים. ובכל זאת, כשמגיע הרגע שצריך לבחור, קשה לכם לקבל החלטה. מה עושים? אלה הטיפים שיסייעו לכם בדרך

מיטה
כיום יש מגוון רחב של סוגים של מזרנים איכותיים.

במציאות של היום, רובנו כבר יודעים עד כמה מזרנים איכותיים הם מצרך נדרש. אנחנו מרגישים באופן אישי איך שינה על מזרון לא נוח משפיעה עלינו, ויודעים שקיים קשר ישיר בין איכות המזרון לבין כאבי גב או צוואר. אבל איך מצליחים לשלב את כל המידע הזה יחד, לכדי בחירה נכונה של המזרון הבא? אם גם אתם מתלבטים, הפרמטרים הבאים כאן כדי לעזור. רגע לפני שיוצאים אל החנות או גולשים אל אתר האינטרנט של חברת מזרונים, זו הרשימה שכדאי להתייחס אליה:

  • לחשוב על תנוחת השינה – המזרון שלכם צריך להתאים להרגלי השינה שלכם ולא להיפך. לכן לשאלה אם אתם נוטים לישון על הגב, על הצד או על הבטן, יש משמעות רבה.
  • לקבל את ההחלטה במשותף – לעתים, לבני זוג יש הרגלי שינה שונים. חשוב לצאת לחיפוש מזרונים ביחד, כדי למצוא את ההתאמה המושלמת עבור שניכם.
  • להתייחס למאפייני המזרון – קיימים מזרוני ספוג ומזרוני קפיצים, מזרונים קשיחים ומזרונים רכים יותר. כל המאפיינים הללו הם תוצר של העדפה, אבל בכל מקרה חשוב לבחור מזרון אורתופדי שמעניק תמיכה מיטבית בגב והעמוד השדרה. ברשת ד"ר גב למשל, תוכלו למצוא בין היתר מזרונים בעלי קפיצים מבודדים, שמאפשרים לספק את התמיכה המיטבית והנכונה לכל אזור בגוף. 
  • לשים לב לבריאות – מאפיין נוסף של מזרוני ד"ר גב הוא סוג הבד. תוכלו למצוא ברשת בד אנטי בקטריאלי ואנטי אלרגני, שנשאר יבש, ללא הצטברות של לחות ולכן מתאים לסובלים מאלרגיות.
  • לברר לגבי כל האותיות הקטנות  – מזרונים אמורים לשמש אתכם לאורך שנים ארוכות. ודאו מהי האחריות המוצעת עבור המזרון שמעניין אתכם, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם נשארים מכוסים בכל מצב. 

עדיין מתלבטים? באתר של ד"ר גב תוכלו לענות על מספר שאלות, ולקבל הצעות עבור מזרונים שמתאימים לתשובות שסיפקתם. פשוט, קל והכי נוח שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top