איך תבחרו את המטבח האידיאלי עבורכם?

מטבחים עכשוויים נדרשים לשלב בין שטח עבודה לבין חלל אסתטי ומרשים, שכיף להציג בפני אורחים. איך מבצעים בחירה שתתחשב בכל המאפיינים הללו? יצאנו לבדוק

המטבח של היום הוא לא רק האזור שבו מכינים את הארוחות, אלא הרבה יותר מזה. רובנו מבשלים בו אבל לעתים גם יושבים לאכול, עוצרים לשיחה ושוטפים את הכלים בסיום. עיצוב מטבח שמתחשב בכל המאפיינים הללו, יהפוך את המטבח למקום האהוב עליכם בבית. אבל איך מבצעים את כל הבחירות המקדימות בדרך לשם? 

חיפוי – ללא קשר להעדפה האישית, חשוב לקחת בחשבון את העובדה שמטבח הוא בראש ובראשונה מקום שנמצא בסיכון לרטיבות והכתמה. אנחנו משתמשים בו במגוון מוצרים שעלולים להזיק למראה הקירות, ולכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה ומשאבים בנושא החיפויים. אם בעבר הבחירה הייתה בדרך כלל בין קרמיקה, אבן או חרסינה, כיום תוכלו להוסיף למשוואה גם את חיפוי הזכוכית. 

מטבח זכוכית הופך למראה נפוץ בבתים רבים, ממגוון סיבות. ראשית, מכיוון שחיפוי הזכוכית עמיד מאוד, יותר מקרמיקה למשל, ולכן אתם לא צריכים לחשוש משריטות או חשיפה לחום. שנית, מטבח זכוכית קל מאוד לניקוי, יתרון משמעותי לכל הדעות. ולבסוף, גם ההתקנה של מטבח זכוכית מהירה מאוד. מה שאומר שלא צריך לחשוש מפני שיבוש שגרת החיים. 

עיצוב מטבח לפי אופי הלקוח

התאמה לעיצוב קיים – כעת הגיע הזמן לדבר על נושא הלוק עצמו. מאחר ששיפוץ המטבח הוא לא דבר שמתבצע לעתים קרובות, חשוב לבחור במוטיבים עיצוביים שישתלבו בהצלחה עם העיצוב הנוכחי. בין אם מדובר בארונות שבוחרים להשאיר, במוצרי החשמל וכדומה. יש לציין שגם באספקט הזה, מטבח זכוכית יכול להוות בחירה טובה. מטבחי סמל למשל, מציעים מטבח זכוכית במגוון כיוונים – תוכלו לבחור את צבע הזכוכית, הטקסטורה שלה והשקיפות, ולקבל תוצאות מעולות.

השראה – עיצוב מטבח קטן או גדול צריך להיות תהליך מהנה ולא פרויקט מתיש. אז אם אתם עדיין חשים בלבול, ייתכן שפשוט עוד לא מצאתם את העיצוב המנצח עבורכם. גלשו לאתר של מטבחי סמל, ותוכלו להיחשף למגוון סגנונות, לקבל רעיונות ולמצוא אלמנטים שתרצו לשלב גם אצלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top