9 דרכים לקשט את הארון שלכם

ארון דלתות ותיק או ארון הזזה קטן יכולים להפוך בקלות לארון המושלם. גם אם חשבתם שהוצאתם את המיטב מהארון שלכם, תופתעו לנסות את הרעיונות הבאים

מתלתחה \ ארון בגדים עם מראה
קופסאות אחסון הן דרך נהדרת לשדרג את תכולת הארון

ארון בגדים הוא בין הרהיטים שאנחנו משתמשים בהם על בסיס יומיומי. אלא שבמקרים רבים קיים מרחק בין ארון החלומות שלנו לארון שיש ברשותנו. בין אם מדובר על ארון דלתות מובנה או ארון הזזה שהגיע עם הדירה. ועם זאת, זה לא אומר שלא ניתן לשדרג אותו. אספנו מספר טיפים קלים ליישום, שיהפכו את השימוש בארון להרבה יותר נעים:

  1. תאורה. ארון דלתות צפוף יכול להפוך בקלות לשטח אחסון מבולגן. ולמרות שאת הגודל לא תוכלו לשנות, תוכלו להוסיף או לשדרג את התאורה בחדר. החליפו נורה או הוסיפו מנורה עומדת, וכך יהיה לכם קל יותר לנבור בו ונוח לשמור על הסדר.
  2. תמונות. הצמידו תמונות אהובות אל חלקן הפנימי של הדלתות (בדלתות פתיחה) או החיצוני (במקרה של ארון הזזה), ותופתעו עד כמה השימוש בארון ייעשה נעים יותר.
  3. קופסאות אחסון. שדרגו את תכולת הארון באמצעות קופסאות אחסון. הקופסאות אחראיות במידה רבה על הארגון, לכן כדאי להשקיע בהן.
  4. טפט. פתרון נוסף להוספת צבע, גם בדירה שכורה. חפשו טפט שמותאם לחומר של הארון, על מנת שתהליך ההסרה יהיה פשוט. 
  5. מראה. ארונות הזזה רבים באים עם מראה אבל אם אין לכם כזו, זה הזמן.
  6. אפקט של חדר הלבשה. נסו להשתמש בשטח הצמוד לארון, כדי להפוך אותו לחדר הלבשה קטן. הניחו לידו כסא, שטיח נעים וכדומה, ותוכלו להיכנס לאווירה המתאימה עוד טרם פתיחתו.
  7. צבע לוח. יש בבעלותכם ארון דלתות משעמם? צבעו אותן בצבע לוח והפכו אותו למשטח לכתיבת תזכורות, שרבוטים וציורים.
  8. וילונות. הארון "משתלט" על מראה החדר? הסתירו אותו בעזרת וילונות. דרך מושלמת להוסיף צבע וגם ליצור אשלייה של חדר גדול יותר.
  9. מדבקות. פתרון קליל לשדרוג ארון הזזה או ארון דלתות, בייחוד בחדרי ילדים. הילדים יוכלו לבחור ולהדביק אותן בעצמם!
ארון בגדים \ מלתחה
תאורה יכולה להשפיע מאוד על המראה של חדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top